Skolfoto: CHECK! ;) :)

Japp, idag så har vi ju haft skolfoto.. Grupp/Klassfotot, mitt egna och kompisfoto med Maja :) Blev inte så jättenöjd men hyffsat ;) Försökte fota mig själv så ni skulle få se vad jag hade på mig på fotot idag men inte så lätt så.. Jag kan ju berätta i alla fall: En vit trekvartsarmband tröja med på axlarna (Mullekopps tröja), svarta Sonia Rykel tights med diamanter på, vita ballerina sockar i spets och.. Eeh, juste! Mitt rosa nitskärp ;) :) När jag skulle sminka mig imorse så stod jag och valde mellan min Maybeline mascara och Lancome.. Det blev Maybeline på underfransarna och Lancome på överfransarna, haha! :) Sen hade jag silver/guldiga ögon och läppglans då ;) Jaja, Malin kom ju nu och suckar.. Alltid ska hon störa! Nä, skoja men hon tröttar ju ut en :S Jaja, nu blir det att dricka! ;) :) Tjillevipp! ;) :)

Publicerat: 2010-09-16 @ 16:09:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: