(: Mina tankar som snurrar i huvudet.. Om Idol ;)


Undra när reklamen är slut?

Undra vem som vinner idol?

Undra om dom redan har hittat vinnaren utan att veta det..?

Fast det har dom nog inte..

Är det bara jag som inte har någon "favorit" i Idol än?

Vilken lustig reklam, haha!

Undra vad Malin gör just nu.. Och vars hon är?

Juste jag skulle ju duscha efter Idol klockan 9..

Aah, svalkande dusch och bli ren!

Fast nu blev det inte Idol-tema..

Ok, idol idol idol..

Hm.. Ja.. Asså.. Bagge.. Eeh, jag kommer inte på nå mer om idol!

Oh, biggest loser reklam..

Ja, precis.. Vem tappar mest vikt?

Och reklamen tog slut och nu fortsätter idol som slutar om 9 minuter

Han gick vidare ok.. ??

Eller nä? Eller vad?

Aha, tänkte väll att han skulle sjunga!

Och han tar guldbiljetten och får hela juryn att sjunga, duktigt!

Nähä, gick det inte bra?

Jo, du skämta.. Fick ju "bara" åka till Stockholm..

Pingis??

Idrottsmannen ska sjunga!

Ok, nu orkar jag inte skriva mer..

See ya in the shower! :)

Publicerat: 2010-09-09 @ 20:52:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: