Kinder milk-slice + delice :)

Har just slukat en Kinder slice, jag och Malin har sökt den ända sen den gick på reklam för första gången och nu idag hittade jag den ;) God :) Själv sandwichen eller chokladkakan eller vad man ska kalla den kunde ha varit saftigare.. Lite lite smått så där torr, men jag är ganska kräsen ;) Jag äter inte köpes muffins :) Men hur som helst.. Krämen är lite citronaktig och ganska fräsch ;) :) Helt klart godkänd av mig! ;) :) Men jag måste säga att Kinder delice (som jag inte tror finns i Sverige) åt jag i Spanien, det är inte likadana men dom är så goda! ;) :) Mm.. Nu blev jag riktigt sugen på en sånn musig sak ;) ^^ :) Hehe, här en eller två är bilder ;) Puss! :)

Kinder delice är inte i en kartong som den verkar vara på den här bilden ;)
 
Delice.. :)

 
Publicerat: 2010-09-04 @ 20:54:08


1 kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

Hej, allt bra? :)

2010-09-05 - 11:45:53 | URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: