Morgonträning + sushi + badhuset = IDAG! ;D


Tjenare tjenare! :)

Har haft morgonträning idag och för en stund sen åt jag Sushi till lunch, lite senare idag så ska vi åka till Badhuset :D Som jag har längtat efter att få bada! :) När vi var i Spanien sa vi ju att vi skulle bada direkt vi kommer hem men vi har faktiskt inte hunnit än och efter att ha badat hur mycket som helst där varje dag så känner jag mig som en fisk på land! ^^ Eftersom att träningen blev inställd igår tänkte vi bada då men badhuset stänger ju 18:00 på Lördagar :( Och vet ni när badhusen i Luleå stänger?? Så jävla sjukt säger jag, ena halv 4 och andra 4 seriöst :S Jaja, boden har i alla fall öppet till 8 på Söndagar :) Leo väntar på Mullekoppen ;) Får väll se när hon kommer in genom dörren den där galna köppen! :)

//Bella..

Publicerat: 2010-10-03 @ 12:20:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: