Hej kottar.. Eller läsare? :)

Yooohoooo! :)

Imorse när jag kom till skolan och jag och några vänner satt och vänta på att skolan skulle börja kom Maria (Hemkunskaps- och gympalärare) in med värsta energin och glädjen.. Önska jag kunde va så pigg på morgonen säger jag/Sjusovaren (Sjusovare är faktiskt ett djur!) ;)

Just nu känns allt så mysigt och trevligt, stämningen känns underbar och humöret är på topp!.. Precis som varje Fredag :) Det är något speciellt med Fredagar ;) Många tycker Lördag är bästa dagen på veckan men jag säger Fredag skulle jag tro ;) :)

Middagens fick bli pizza, beställde den goda tropicana! :) Den blev lite bränd i kanterna men helt ätbar ändå och ändå fick jag en pizza gratis fast jag bara betala för en! :O Yummie!! ^^ Ska nog ta fram lite SodaStream läsk och snacks för nu blir det att fetta i dig godis :) Klockan 8 blir det Idol ;) Det är väll idag?? Jo det tror jag.. ;) :)

Se you later alligator! ;) :)

Publicerat: 2010-10-01 @ 19:42:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: