Hej bloggen! :)

Hej hej, nu har käkat lite Marabou sensation som blev kvar från igår ;) Har varit och badat och sen ätit middag så nu efter både bad och bloggning är jag väldigt trött och behöver vili vila :) Hoppas Mulle kommer hem snart och livar upp stämningen som egentligen är väldigt trevlig, Leo saknar sin mamma också ;) Ska visa lite sötisbilder på lilla Leo som jag fotade igår eller i fredags kommer inte ihåg >.< Åhnej! Vi har inte hunnit baka bullar :O Imorgon är ju Kanelbullens dag, mums! :D Hehe, jag längtar till att få äta en nygräddad bulle! ^^ Har läst lite bloggisar och mitt humör är på topp :) Ska fortsätta med "läsningen slash checkandet" av bloggar ;) Mer bloggning kommer verkligen! ;)

Zàijiàn! (Hejdå på Kinesiska tror jag..)

Publicerat: 2010-10-03 @ 18:53:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: