Toodilooo! :D

Hej hej.. Hann inte blogga igår för jag kom hem klockan 11 igårkväll ;) Hehe, var "ganska" trött då efter att ha tränat :) Sov nästan i skolan imorse för att jag var så ursäkta om jag skriver jäkla trött efter träningen! Idag tog vi spruta på skolan, tror det är mot mässling, röda hund och påssjuka eller nå sånt.. Jag har just duschat efter att ha varit på dansen  nu så ska nog ta mig nå fika, byta om och peppa Mulle med läxorna ;) Idag kom pappsen hem, älskar dig! :) <3 Jaja, tjingeling! ;) :)

Publicerat: 2010-11-10 @ 15:08:58


1 kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: det var jätteroligt och trevligt :D har gjort 2 inlägg om resan på bloggen redan och mer kommer ^^ har köpt lite saker också som jag visar eftersom :D



kramar<3

/kokorochan

2010-11-11 - 15:54:02 | URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: