Höstlov! :D


Hej hej, nu har jag höstlov! :D

Malin har ingen skola idag så hon och jag ska bara busa och ha kul hela dagen med varann och såklart våra gullungar :D Vi är väldigt lata, trötta och sega på morgonen så vi gör det mesta från soffan inte bara ser Tv. Jag satt och pressa apelsinjuice i soffan :) Det är så gott med apelsin och man får en riktig kick av det! ;) :)

Jag tänkte klä på mig nu och så ska jag blogga en massa idag, tänker vara riktigt aktiv den här veckan när jag är ledig och faktiskt har ganska mycket tid för att blogga men jag ska ju göra annat också.. Juste, igår kväll kom jag på att jag inte har visat mer bilder från Spanien än! :O Haha, så det kommer mer idag men tills vidare kan ni kolla på bilderna jag har lagt upp HÄR ;) :) Jag ska även visa bilder från min och Majas helg :)

//Liten kopp fylld av glädje! :)

Publicerat: 2010-11-01 @ 11:39:08


2 kommentarer
Postat av: Isabella ♥

ja :D

2010-11-01 - 12:06:09 | URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Anne

Jo jag har fått mejlet :) men det är över 10 som också vill bli avmålade, plus att jag har rätt så mycket i skolan. Därför kan det ta ett tag. :)

Men det var ju väldigt passande att du skrev det just idag, för jag blev precis klar med din bild ^^ ska skicka den till dig alldeles strax ;D

2010-11-01 - 14:25:37 | URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: