Ehm, lördag? Advent??

Ja, idag är det lördag. Just nu är klockan nästan halv 11. Och vad gör jag? Sitter vi datorn medans Tv som jag typ inte tittar på, på.. Öh, vad är det för nå? Handboll?? :P Såg någon hästshow tidigare, gissar att det var Stockholm Horseshow eller vad det heter :) Malin är i Luleå med Linnea och jag gissar att hon just nu är ute någonstans, eller hemma hos Linnea. Jag har ätit en massa godis men har ändå inte så enormt dåligt samvete. Jag och Malin har haft värsta Greveholm maratonet och ska fortsätta imorgon tills vi sett alla avsnitten! :D Haha, har uppdaterat väldigt dåligt idag men tar igen det någon dag. Idag har ju tjejerna varit i Kiruna på Lombia Cup men jag som är sjuk har ju fått stanna hemma. Skriver mer om det senare, och jag vet att jag har lovat alla möjliga bilder! Vill inte säga att jag är någon ni inte kan lita på men är en riktig slarver men även ett kontrollfreak, skum kombination :O Jaja, ska göra lite saker och sen få min skönhetssömn. Godnatt! :)

Publicerat: 2010-11-27 @ 22:32:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: