Bra och dåligt för denna dag..


Dagens bra och dåligt slänger jag in nu på kvällkvisten för er skull :)
Varsågod och läs! ^^


Dagens Bra:

* En härlig vecka!!
* Kort skoldag imorgon och sen blir det helg..
* Fredagar är grymt sköna, nöff nöff!
* Malin är på svinbra humör, svin haha nöff igen..
* Jag mår hyfsat och är snart frisk!


Dagens Dåligt:

* Vill ha mer tid att planera, fundera och fixa så jag kan mixa till en bra dag.. Haha, bra rim va?
* Har inte bestämt kläder för morgondagen..
* Hur ska jag hinna allt jag vill fixa ikväll?
* Känns som jag måste inhandla lite grejer, suck!
* Måste gå och göra lite saker nu, skuldkänslor för bloggen..


Där fick ni en Dagens och lite snabb information för dagsläget, lite dåligt samvete för bloggen men hinner ju aldrig med allt jag vill och ni vet att Mulle har mig i hennes klor som just nu är rödmålade. Juste! Jag har 3 naglar att visa upp och snart ska jag måla om igen, hinner aldrig med allt bloggande och alla bilder. Jaja, laddar över imorgon. Lovar! Puss ciao! ♣

Publicerat: 2010-11-25 @ 21:47:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: