Rainy day, what happened to the sunshine??

Idag började dagen med att jag inte ville komma upp ur sängen som vanligt.. Ni förstår jag är som ett litet murmeldjur som bara vill krypa ner i det fluffiga täcket och värmen. Sen trodde jag att det skulle vara lika varmt som det var i helgen men så blev det ju inte.. Jag, Maja och Emily stod och prata: Tänk om det skulle regna. Ja, riktigt ösregna. Precis, som värsta översvämningen. Å så står man där på busshållplatsen och fryser och sen får man komma in i en varm buss! Och när man kommer hem dricker man en kopp varm choklad. Ja, det var våra tankar och en stund senare börja det regna! Haha, om jag ber om sol blir det aldrig det men det funka med regn ^^ Kollar ut genom fönstret och ser att det regnar och blåser och gatorna är alldeles blöta. Gick ut och kolla vad Ixo Pixo gjorde för en stund sen och han satt där helt blöt som en katt, såå himla gullig han är min lilla pojke!!<3 Smulan Smulis är ute i sin hage (inomhus) och har krypt in i sin lilla kartong.. Det lät som att hon åt också!!<3 Mina små gullugnar!♥ Mullekoppan sitter och pluggar. Tittar ut genom fönstret lite då och då och det ser så konstigt ut.. Det är blött och regningt som en höst men samtidigt är det gröna löv, blad och buskar. Förvirrande :S Haha! Här kommer några bilder på murmeldjur!^^ Så gulliga små varelser dom är, man vill så gärna träffa en och gossa med eller vad säger ni? :)








                                 Älskar sånna här gullungar! :)
Publicerat: 2010-05-24 @ 20:03:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: