Morsdag 2010 ♥

Idag ska vi fira alla mammor! :) Japp, det är morsdag idag.. Min mamma fick en fin bukett oc ett kort som jag "scrappa" och till frukost fick hon kaffe och en Orange Cupcake!^^ För en stund sen åt jag en god Milano och en annan härlig kaka/bakelse från Opalen. Nu sitter jag här med Smulan som är så busig. Haha jag har på mig en klänning med fickor nu och satte Smulan i en ficka.. Jag trodde hon skulle försöka komma ut men hon tyckte det var jättekul!^^ Ixo är ute och jag ska strax gå ut och ge han något gott! :) Mina små gullungar!♥ Senare kommer Malin och vi ska på Morsdags middag.. Gott! ^^ Har varit på stan i dag köpte en klänning och ett halsband som jag ska ha idag och nagellack + lite Hello Kitty saker :) Hoppas alla har haft en bra helg.. Snart är det Sommar lov! :O ;D



Morsdagsloggan för Google..
Publicerat: 2010-05-30 @ 14:56:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: