Bubble bubble.. In my water

Hej, förlåt kära läsare att jag inte hunnit skriva :(  Med bubblorna i rubriken så menar jag att vi köpt en Soda stream! ;D  Hihi, det är jättegott fast jag tror jag dricker för mycket för jag blir lite "uppspeedad" ibland men men.. Vårmässan ägde. Simon & Tomas var precis som på Tv, lika roliga som alltid. Jag kollade på modevisning där också. Det var Sveriges längsta.. Ehh.. Öhh, typ met.. fisk något sånt där man kunde kasta. Den där kocken Simon nånting var där och dom sålde hur mycket som helst. Kitchen aids, soffor, bubbelpooler, choklad, mer choklad, praliner, fisk, bröd, dekorationer m.m. Man kunde klippa sig jättebilligt och få manikyr billigt. Jag köpte en rollig hår.. typ klämma som är som en eller två typ kammar som är jättefin.. Förresten bilder har jag också inte haft på länge men det dyker nog upp när jag har tid att ladda över bilder. Just nu håller jag på att stretcha och för en stund sen blekte Malin tänderna.. Igen! :P  Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. Kanske dricka Orangina :) Jag hinner inte skriva mer nu men kanske en dagens, får se ;) Och glöm inte att fråga något på frågestunden, den är inte avslutad än så passa på! :)
Skriver imorgon, bye :)
Publicerat: 2010-05-10 @ 21:00:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: