Helgen...

Igår for jag in till Luleå och mötte Maja utanför bion. Vi hämtade ut våra biljetter och köpte godis. Maja köpte en liten popcorn för 29:- (DYRT I LULEÅ!) som brukar kosta 15:- i Boden. När jag kom dit hade hon redan köpte dricka (en festis flaska med Strawberry Grapefruit smak). Jag köpte en Bonaqua meny för 49:- (det var en mellan popcorn och en Bonaqua) och en liten hotsnacks för 37:-!!! När filmen var slut gick vi ut ur bion och upp på baksidan vid parkeringen men dom hade inte kommit än så vi gick in igen för att värma oss men ända sättet att komma in var ner igen och sen in i biosalongen. Men när vi kom till salongen tänkte vi gå ut och sen in i bion där man kan köpa godis och sånt men när vi gick ut ur salongen så gick det typ nå larm och vi ba OJ! När vi skulle in till det där grejset så var dörren låst! Så vi var alltså fast! Vi gick in i salongen igen och sen fick vi "krypa upp i råtthålet" igen. När vi kom ut såg vi att dom hade kommit så vi åkte hem. När vi kom hem såg vi lite på Körslaget och åt lösgodis (fast vi var jättemätta). Idag vaknade vi ungefär halv 9. Vi åt frukost och sen spelade vi Hannah Montana-Spotlight World Tour. Vi halv 12 ringde Majas mamma och sa att Malin (Majas storasyster) snart skulle ringa och nästan direkt Maja la på så ringde hon och sa att bussen gick om 10 minuter! Stackars Maja blev stressad! Vi klädde på oss och sen sprang jag till köket och fixade mat medan Maja packade. Vi åt och sen gick Maja till bussen. Ett tag senare ringde Maja till mig och sa att hon hann precis med bussen men när hon kom på så var inte Malin där för hon hade hoppat av för att hon trodde att Maja inte skulle hinna med bussen. Så nu sitter Maja själv på bussen och vet inte vilken buss hon ska ta eller när Malin kommer. Ja, en lite rörig helg kan man säga. Jag skriver snart om filmen. Ha det bra och kommentera mer!
Publicerat: 2010-03-21 @ 12:10:43


1 kommentarer
Postat av: Maja Y

Ja de kan man säga :)

2010-03-21 - 13:27:53 | URL: http://thiisismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: