Oh, wait a minute..?!

Åh nej! Jag har inte bloggat idag!! Sa jag för en stund sen och sprang sedan till datorn :) Idag slutade vi skolan efter lunch och eftersom att jag, Maja och Emilia typ var 3:a så fick vi sluta halv 1! :) Maja skulle följa mig hem och våran buss gick ca kvart över 1 så vi gick till Ica och köpte en Sweet Blueberry Donut och en annan donut med typ choklad och fyllning som jag inte vet vad den heter och en Coca cola Cherry! Cherry var jättegod, rekomenderar den verkligen!! ;D Hehe, sen när vi kom hem så har vi typ varit ute, fotat och lite annat. Jag och Malin har spelat igen och ja.. En ganska vanlig dag men men. Den här dagen har gått väldigt bra och inte varit allt för jobbig och tråkig, kanske beror det på att jag haft min turkofta idag (min rosa Adidas kofta/jacka), hehe! :) Mer bloggning idag är mycket möjligt.. Ciao! (^.^)
Publicerat: 2010-06-07 @ 20:24:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: