Med Orangina i min hand..

Sitter jag nu och bloggar :)

Malin har gjort sig i ordning och måste snart gå till bussen :( Hon ska ju på stan och jobba sen.. Kanske ska ringa en vän och se om någon vill komma hit, annars har jag ju alltid mina gullisar Ixo och Smulan som jag kan busa med. Och kotten kommer säkert förbi! Han var här igår igen ;D Jag förstod redan förra sommaren att han vill kela :) Det är bara det att jag är lite rädd för hans taggar och att han ska bita mig men igår så backa jag inte när Kottis kom mot mig.. Han kom närmare och närmare som vanligt.. Jag satt och filma och fota han och jag flyttade mig inte den här gången.. Så han kom fram och nosa på mig men sen flyttade jag mig lite :) Sötis Kotten!♥
Publicerat: 2010-06-29 @ 12:56:13


1 kommentarer
Postat av: Maja

ÅÅH, sweet

2010-06-29 - 15:43:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: