Freedom! ;D

JAA!! Nu är man fri från skolan! ;D Jopp, idag var det sista skoldagen.. Bara skolavslutning imorgon och sen är det Sommarlov! :) Ända sen den gången jag skrev att jag och Maja hade hoppat ut genom fönstret så har vi hoppat ut genom fönstret varje dag, haha! Antingen ett i klassrummet som är ganska högt upp, typ vid taket så vi får ställa oss på ett bord. Men ibland är ju våran lärare i klassrummet så då gick vi till ett annat rum där vi hoppar ut på "hockeyplan" där killarna spelar.. Hur som helst, idag fick vi glass på skolan efter att ha ätit Tacos till lunch och sen när jag och Maja skulle till bussen för vi hade slutat så hoppade vi ju såklart ut genom fönstret och vi lämnade en lapp i det öppna fönstret som vi hoppas att Gunnar (våran lärare) ska se ^^ På lappen skrev vi: Hejdå Gunnar & Skolan! Vi har hoppat ut genom fönstret med glädje för nu är det sommarlov och frihet!! :D Ha det bra och tack för det här året :) //LillKoppen & Maja.. Eller något liknande :) Skulle ladda över bilder så ni skulle få se vad jag köpte igår men som vanligt hittar jag inte sladden :-( Jaja, vi får väll se annars har jag alltid andra bilder ;)

Ha det bra! Picka boo!!
Publicerat: 2010-06-10 @ 14:32:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: