Fortsättning följer..

Att vara nyttiga har gått sådär för oss.. GLASSBILEN!! OMG! OMG! OMG!! Eeh, sorry hörde bara det underbara ljudet av glass!! :D NÄ, jag ska inte köpa.. Jag är nyttig! Eller ska jag? Varför inte?? Nä! Nä! NÄÄ!! Får inte låta det vackra ljudet lura mig.. Eller jo.. Eller nä.. Eller kanske! :) Ok, jag köper inte, lovar! Åh, nej!! Den är utanför mitt hus! Ska jag? Ska jag inte? Ska jag? Ska jag inte? Jag ska!! Nä, jag ska inte!! Vill ha glass!! Vill ha glass!! Ok, inte den här gången.. NU Har jag bestämt mig.. Puh, det här är jobbigare än ni tror ;) Hehe, sant ^^ Hur som helst.. Det har gått sådär för oss.... Det började bra idag. Jag gjorde någon god smoothie liknande sak (nyttig förstås) och ja.. Men sen så skulle vi handla och jag tänkte: Men jag följer väll me.. Varför inte liksom? Men alltid och då menar jag ALLTID när jag går på affärer (mataffärer) så blir jag så lockad när man går förbi alla kakor, chips, choklad och allt annat godis.. Så jag köpte en Kina, det var inte duktigt.. Men men, ska inte äta nå mer idag ;) Duktig girl jag är, nu ska jag springa ut och känna sommaren!! :D Hitta ingen bild på Kina choklad men ni vet nog hur dom ser ut :)

Publicerat: 2010-06-22 @ 19:19:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: