Din humor tar aldrig slut!!

Som ni vet är mitt kära blåbär Mulle en riktigt lustig filur som alltid ger en ett gott skratt! :) För några minuter sen hitta hon just på något sjukt som vanligt och vi sa båda två direkt att det där är dagens.. Och tro mig, det är det!! ^^

Mulle och jag brukar ibland, ibland till och med hela dagar vara sura på varann.. Men det är våran charm ;) Så när jag för en stund sen tänkte slå henne (inte så hårt såklart) så skrek hon: Fridlyst blomma!! Fridlyst blomma!!

Ja du.. Koppen min :) Du och jag kommer leva länge om det stämmer att man lever länge om man skrattar mycket och är glad :) Haha, få se vad du hittar på nästa gång ^^ Ha det bra läsare! :)

Publicerat: 2010-06-14 @ 16:12:56


1 kommentarer
Postat av: Maja Y

HahA, LOL jadu Ni koppar är ganska lustiga

2010-06-15 - 08:39:58 | URL: http://thiisismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: