Champagne & Jordgubbar! (typ..)

Äntligen är det Sommarlov!! Jippi! Jo.. Med champagne och jordgubbar menar jag champis och jordgubbar ;) Hehe.. På skolavslutningen sjöng 5:orna En kväll i Juni och Sommaren är kort. Vi fick rosor (röda) eftersom att vi byter skola :D Igår köpte vi en blåros till mig också och en gulorange till Mulle. Efter skolavslutningen tänkte vi äta på Sushibiten men det var stängt så vi åt på Fareast istället :) Just nu sitter jag ju såklart här och bloggaren och min kära koppa sitter brevid. Japp, där blev Mulle deprimerad igen.. Hon är alltid det ^^ Lilla göken där, hon måste krype ut ur urtavlan på klockan lite oftare. Haha, men men.. Vill ju bara lägga upp bilder så sladden ska hittas NU! Mulle får hjälpa mig, sen ska jag fortsätta hjula i gräset.. Eller hjula och hjula det blir ju förstås inte så bra när man har värk överallt men iaf. Tar bara någon gammal bild era tokar :)

Publicerat: 2010-06-11 @ 13:40:00