Träning och bad! ;D - Första doppet!! ^.^

Morgonen började med.. Okej då, klockan var typ 11 men i alla fall.. Jag duschade, föna håret, fixa till mig osv och sen klockan 2 blev det hårdträning.. Det var bara jag, Hanna och Haidi! Jippi!! WOW! Jag fick träna med mina idoler!! (OMG) Efter att Hanna hade haft ihjäl oss så bada vi.. Årets första dopp! ^^ Haha, jag har inte badat förrän nu! ^^

Sen köpte jag en McFlurry Marängswiss! Yummie!! ;D Nu tror jag det blir att fixa en Milkshake eller något gott och slänga sig i Solen.. Men jag vill bada.. MEER!! Nu.. Haha, jag e gaalen!! Mohahahaa! :D Kanske man skulle sätta på en vattenspridare eller en sånn där Crazy Daisy? Haha, den där galna blomman är ju rolig ^^

Funderat på att beställa hem något, någon av mina läsare som vet någon bra sida dom kan tipsa? :)
Jaja, nu ska jag ut i sooolen!! ;D

      

Publicerat: 2010-07-11 @ 16:20:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: