Tankarna i mitt huvud..

Thoughts in my head going round and round, back and forth.. This is: Today's thoughts!

Kommer Mulle hem idag?
Vad ska jag göra?
Är det någon blogg jag missat att läsa idag?
Vem besökte min blogg senast?
Kommer någon vilja att jag har en tävling?
Ska jag ha frågestund?
Vad är det på Tv ikväll?
Vad är det på Tv nu?
Aah, det här ser jag på..
Vad bli det för väder imorgon?
Vad är det där för reklam?
Ha, jag hade rätt!
Är det där ett nytt schampoo?
OJ, vilken konstig reklam?
Är det här en tråkig Dagens?
Tänker jag på konstiga saker?
Är jag rolig?
Änligen! Reklamen tog slut!! :)
Är det en repris?
Tror det..
Är min blogg ointressant?
Vad gör Nikita och Ixo?
Vad ska jag blogga om sen?
Hur många inlägg har jag skrivit idag?

Ja, det finns mycket i mitt huvud.. Har aldrig fattat hur allt får plats för det kommer bara mer och mer.. Helt otroligt enligt mig ;) Se ya!..

Publicerat: 2010-07-16 @ 16:43:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: