Nymålade klor

Har precis målat lite Japansk manikyr på mina klor.. Det blev i blått (H&M) och en silverglittrig (Depend), för er som inte vet det är Japansk manikyr när man målar snett i två färger ;)

Lite tidigare har jag varit och joggate en sväng.. Jag ska stretcha sen men före det ska jag kanske jogga lite till med Mulle, vi får se :)

Tidigare idag var jag en liten sväng på stan.. Har köpt nya shorts som faktiskt är mjuka så jag kan träna i dom, i Söndags hade jag ju mina gula men dom är rätt styva så jag kunde typ inte stretcha i dom ^^ Sen har jag äntligen köpt en glasfil och en spegel som ser ut som chokladbitar ^^ Love! :)

Det här är det blåa nagellacket från H&M som heter: U must have this, fast jag har ju silver med på mina Japanska små naglar ^^ Och nej, jag har inte fotat den här bilden eller redigerat den.. Jag hitta den på Google! ;)   Fast det blir lite mer turkost eftersom att det är silvrigt under ;)



Publicerat: 2010-07-13 @ 17:48:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: