Hon heter Maja.. :)

Har varit med Majsi idag :) Hon åkte typ halv 8 ;) Vi har mest chillat och så.. Jag är jäättehungrig just nu! ;) Hoppas det blir nå käk snart ;) Min moster kom i dag och stackars Mulle jobbar till 9 men hon ska stänga så det blir nog ännu senare ;) Hon ska till Limpan sen så jag hoppas att dom också chillar eller nå så hon inte blir såå himla trött ;) Hehe, hon brukar ju vara helt slut efter en helg hos Limpsmörgåsen ^^ Åh, stackars mage skriker och knorrar, den ska ju va glad och nöjd dvs mätt (men inte för mätt, haha) Ibland är LillKoppen riktigt intressant eller hur? :) Haha, nu ska jag kolla om det är nå mat på G ;) Ciao! :)

Publicerat: 2010-07-23 @ 19:52:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: