Heelloooo!! :)

Hej hej! :)

Nu är det bloggning på G ;) Sitter och väntar på lunch nu.. ;) Idag är det ganska hyffsatt (stavning??) så vian ska nog bada, fast jag vet inte vars :) Senare blir det att fixa till sig lite lätt.. Det är väldigt soligt ser jag så man kanske lyckas få lite färg? :) Jag sitter i sängen med Lapisen och tittar ut genom fönstret ;) Är trött, suck! Tänker på att det är mindre än en månad kvar nu tills skolan börjar, igår var det precis en månad ;) I alla fall för mig.. Börjar den 23:e, vet inte om alla gör det men men.. :) Snyft, vi kommer gå till 3.. Jaja, det är bra att sommarlovet inte är slut än så man hinner med nå. Har typ inte gjort nå speciellt på det här Sommarlovet, känns nästan lite smått så bortkastat.. Men man får ju vara ledig från skolan och det är en stor gåva att slippa den dumma irriterande skolan!! :D Ska blogga mer sen ;)

Tjillevipp! :)

Publicerat: 2010-07-24 @ 11:37:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: