Hai hai

Idag verkar det bli dåligt väder.. Mulet och regn, suck! Det räcker inte med att vara soligt en dag tycker jag.. Nu får solen faktiskt komma fram! :) Hehe, jaja.. Annars får jag väll hitta på nå annat, kanske jag äntligen ska fixa ett bubbelbad åt mina fötter, har tänkt det i flera veckor men det blir aldrig av.. Stackars små fötter. Koppan e på jobbet så vi får väll göra nå skoj när hon kommer.. Jag som hade tänk bada idag men det är nog ingen vits i det här vädret ;) Nu ska vi se om jag ska hittar någon väska.. Var bombsäker på att jag skulle få hem en skitsnygg Friis väska men blev överbjuden så det är bara att hitta en ny..

Hei do! :)

Publicerat: 2010-07-07 @ 11:01:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: