Eating pie and waiting for a friend..

Har just ätit lite jordgubb och rabarber paj.. Självklart hemmagjord :) Men det var inte jag som har bakat idag utan mamma ;) Mulle har åkt till jobbet för drygt en timme sen och jag bara sitter här med mina rosa smultron saft och har det skönt :) Väntar på Maja, hon skulle komma idag men sa ingen tid.. Hon skulle ringa före men hon har inte ringt och ingen svarar :( Hoppas hon kommer och isåfall väldigt väldigt snart för klockan är ju nog mycket eller hur? Jaja.. Hon kommer när hon kommer men jag förstod redan när jag prata med henne att det inte skulle bli före fyra ;) Hoppas ni har en trevlig Fredag :)

Denna fast Smultron..



//Eran Köpp :)

Publicerat: 2010-07-23 @ 15:59:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: