Denna dag har spenderats..

.. På Björknäsbadet! ;)

Det var jättemycket folk (och turister!) på Björknäs ;) Norrmänn överallt! ;) Jag köpte glass där, fick bli saltlakrits med daim + noisette sås ;) Intressant va? Åt mina cupcakes också.. Jag som tänkte va nyttig idag men det blir nog inget joggande idag, Mulle är ju på jobbet men jag kan ju jogga utan henne om det inte vore för mina stackars fötter.. Fast man har ju ont lite här och där så det är väll inte bara fötterna.. Oj, vilket tråkigt inlägg, eller hur? Inte så roligt precis.. Jaja, that's me in the moment: Weird and tierd :S Vill snacka med någon, ska nog ringa Maja ;) Ha en bra dag/kväll! :)

Maja..

---------------------------------- M I S S  Y O U ! ♥ ------------------------------------------
Publicerat: 2010-07-20 @ 18:23:04


1 kommentarer
Postat av: MAJA Y

Du skämmer ju ut mig totalt

2010-07-21 - 19:36:11 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: