Äntligen har jag tid! :)

Nu mina läsare ska jag äntligen blogga lite ;) Jag har inte svikit er jag har bara inte haft tid.. Men nu så! :) Jag ska berätta vad jag har gjort dom här dagarna när jag inte har hunnit, delar upp det lite.. ;)

I onsdags har vi varit på Teknikens hus, det var fullt av norrmänn.. När vi skulle parkera var parkeringen full och nästan alla bilar var norska så vi fick ta en annan parkering! Jag köpte en rolig liten blomma där som man kan forma som olika saker, lite svårt och förklara men har inga bilder på det så ni får vänta ;) Hehe, vet inte riktigt om det var något mer om den dagen att nämna.. :)

I torsdags/I går så åkte vi till Haparanda :) När vi kom dit åt vi och gick på Ikea.. Sen tog jag en korv för 3kr! :) Sen åkte vi över till Rajalla på gränsen och gick på massa affärer.. Jag har köpt en T-shirt med en papegoja på, ett par turkosa shorts, mjukisbyxor (alla mina andra är för små), en jättefin klänning och Nail stickers :) Efter det åt vi på Frasses i Haparanda och sen gick vi på massa andra affärer bland annat: Djurmagazinet, Intersport och Stadium m.m. Jag såg en jättefin gossig blå vinterjacka på Fjällräven, den kosta 1999:- på REA och vanligtpris eller va man ska säga kosta den 3495:- eller så var det 3499:- ;)

Just nu så sitter jag bara och chillar.. Har inte bestämt vad jag ska göra idag men vi får se, blir nog något lugnt i alla fall är såå trött ;) Hehe, nu ska jag se vad Mulle gör! :)

Publicerat: 2010-07-23 @ 11:31:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: