Sanna + Läskigt spel

Hej hej, idag blev jag och Maja klara om Elvis och Hannah Montana-The Movie och vi är nästan klara med intervjun. När jag och Sanna kom hem fikade vi smarriga Cupcakes och Ballerina kladdkaka. Sen spelade vi Obscure. Jag och Malin hade fastnat på en ställe men jag och Sanna kom lite längre. Det är väldigt läskigt. Sanna gick till bussen för en liten stund sen. Senare idag ska jag kanske hjälpa Maja att göra en blogg. Förresten, kolla Sannas blogg om du inte har gjort det. Det är länken: Sanna.W eller: sanisann.blogg.se Hejdå! ;)
Publicerat: 2010-02-24 @ 16:36:00


1 kommentarer
Postat av: Maja Y

jo men vi måste bestämma bilderna på intervjun men vi kan ha dem som du tyckte dt blir bra vi hörs!

2010-02-28 - 16:53:02 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: