Maja och goda cupcakes

I skolan har vi hållt på med våran tidning idag. Jag och Maja jobbar tillsammans och vi är nästan klara. Vi håller på med en intervju, Elvis Presley och Hannah Montana-The Movie. Maja följde mig hem idag. När vi kom hem åt vi cupcakes som jag har bakat (se bild) och drack hemmagjord smultronsaft. Sen sminkade jag henne och sen spelade vi Buzz-Hollywood Quiz. Idag har jag satt en Kiwi klocka på bloggen så jag hoppas den går rätt.
Ha det gött!



Publicerat: 2010-02-23 @ 19:30:13


2 kommentarer
Postat av: Sanna

Fan va goda dom var asså:)

2010-02-25 - 15:57:12 | URL: http://sanisann.blogg.se/
Postat av: Maja Y

jag håller m Sanna asså dom ägde du och leila är en gudinna i köket

2010-02-28 - 16:54:23 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: