Oj oj oj, usel uppdatering!


Nu har det gått för långt med låg uppdatering..

Har lämnat Malin på tåget idag, jag och pappa väntade med henne en halvtimme i kylan på det försenade tåget. Nu sitter hon väll i värmen i sin kupè och SMS:ar eller pratar i telefon med någon. Hoppas hon inte är hungrig. När du väl läser det här min kopp så låtsas att jag just bjöd på en godis, aki? :) Så där, nu är nog Malin lite mindre godissugen.. Eller mer.

I alla fall, är sjuk. Som dom flesta vet HATAR jag att vara sjuk. Känns vidrigt att inte kunna göra något, lukta på något osv. Men vem orkar höra på det när det snart är jul? Inte du nä, så det så.

TV:n står på men tittar inte.. Ska kolla om det finns något att se..
Ska byta om och hitta något att läsa om ett tag, men först: Mer juice! :D
Har druckit tre glas nu och jag måste ha mer, blir galen när det inte finns juice hemma.

Imorgon ska jag skriva mer och lite bilder kankse jag kan "lyxa" till med?
Vem vet, ska i alla fall se till att det blir mer bloggning! ;)

Cha cha cha!


Publicerat: 2010-12-21 @ 21:21:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: