Ursäkta för dålig update!

Ber om ursäkt för denna väldigt låga uppdatering, endast ett inlägg igår och det här är det första för idag ;) Usch, skärpning säger jag! :) Jag sov ungefär till 10 i dag och sen väckte jag Malin ett tag efter 10 ;) Nu ligger jag i sängen och gäspar, trött och helt seg! Fy, va jobbigt!! :S Inget jag gillar.. Önskar att jag hade orken att jogga och stretcha m.m. men icke! :( Jag hoppas det blir bättre för jag tappar blogglusten när jag är så här seg, sorry.. Men jag skriver åtminstone ett inlägg per dag som ni ser, och svarar på era kommentarer ;) Så var inte oroliga.. :) Ack, vilken vriden kropp.. Jag ligger här helt snurrad som ett litet sär :S Nu ska det blir mer bloggningen och senare blir det pizza! :D

Publicerat: 2010-08-04 @ 17:27:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: