Tårta = Tummen upp! :D

TummHar smakat min tårta för en stund sen, såå god!! :D Blev grädde högst upp och strössel, vindruvor och chokladtoppar och kulor.. ;) Riktigt mumsig, njuter av varje tugga! :) Fast har inte klart nu men men ^^ Mums!! ;D Stretcha lite lätt innan jag åt ;) Tänkte checka lite bloggar nu, som sagt brukar Maja säga checka och ja, jag menar läsa/kolla/titta något.. :) By the way, kan hon behöva lite besökare se muntra upp henne så hon har kvar bloggen (och kanske blir en aning aktivare) genom att klicka HÄR! :)


Tummen upp till min Tårta!! ;) :)

Publicerat: 2010-08-09 @ 20:24:20


1 kommentarer
Postat av: Maja Y

Thanks <3

2010-08-11 - 12:40:21 | URL: http://thiisismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: