Stressigt stressigt.. ;)

Hej hej, jag vet att det har varit väldigt lite inlägg men pga resan så har jag haft så mycket att göra och packa och det så det har varit stressigt och jag har inte hunnit ;) Har inte tänkt på det men jag har ju inte skrivit något om att jag ska på semester men i alla fall så åker vi ganska sent i kväll så jag kanske kanske kanske hinner blogga lite till men bara kanske ;) Och vi landar på Palma de Mallorca mitt i natten, hehe! :) Jag älskar den flygplatsen.. Alltså den i Palma, den är enorm! Helt gigantisk!! o.O Det landar och flyger plan till och från var 3:e minut där!! :O Nice price on burger king! ^^ Hihi, så i natt/i morgon är jag i Spanien :) Vi åker direkt från Luleå Kallax utan att mellandlanda ;) Vi åker hem på Söndag nästa vecka på morgonen och mellanlandar och käkar lunch i Barcelona! Woohoo, den flygplatsen är bara såå grym! :D Den har glasväggar och glastak och helt spegelblankt svart golv och massa affärer och resturanger och cafén, fast den är inte lika stor som Palmas men den är väldigt fin! :) ;) Det finns en jättecool affär där med massa Hannah Montana och Hello Kitty saker och massa annat, ska köpa lite där, hihi! :) Sen åker vi till Stockholm Arlanda, asså mellandlansdar där men vi hinner nog inte in till stan tyvärr :( Och sen åker vi hem till kära Luleå och mina sötungar som mormor och morfar ska ta hand om, älsklingarna tycker säkert det är kul men jag kommer sakna dom så mycket som vanligt så när vi kommer hem så ska jag pussa och krama dom såå mycket!!<333 Förresten har jag just duschat och nu ska jag fixa tånaglarna med lite lack, mina naglar.. Asså händerna har just nu genomskinligt lack med små söta stickers på, nailstickers/nagelstickers förståss ;) Ni får ha det bra här i Sverige för jag kommer nog inte blogga förrän den 23 Augusti efter skolan för vi kommer hem rätt sent på kvällen/natten tror och jag är troligen så trött då också så jag orkar nog inte, bilder kan jag lova då i alla fall! ;) Det finns ju förståss dator där men jag tror ändå inte jag kommer blogga men kanske jag loggar in på msn någon dag :) Jaja, sitter här och fryser lite smått i handduken nu så man får väll klä på sig ;) :) Förresten var jag väldigt dålig i går, asså jag mådde dåligt.. Hade väldigt ont i halsen och ont i huvudet och idag med, blir typ yr varje gång jag ställer mig upp men jag blir bättre och jag känner mig bättre, friskare och åtminstone fräschare efter att ha duschat nu så ;)
Ha det riktigt bra önskar eran LillKopp! ;) :)
Ses.. ;) // LillKoppen :)

Publicerat: 2010-08-13 @ 15:10:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: