Skepp och hoj! Fortfarande i Sverige.. :)


Hola!

Har just målat tånaglarna, blev blått idag ;) Gillar blå! :) Kom på att jag kan berätta att Mulle också ska iväg på semester/resa, hon har ju jobbat den här veckan men nu har hon inge mer men hon ska väll fortsätta plugga i höst typ 23:e som jag ;) Hur som helst så åker hon ner till Götet på Måndag tror jag det är och kommer hem typ Lördag nästa vecka eller nå sånt.. Hon kommer i alla fall hem före oss ;) Jag vill också till Göteborg :) Rolig stad ;) :) Hehe, det blir en liten bild på oseriösa LillKoppen här som MulleKoppen har fotat, hon vill alltid fota mig (och då brukar jag fota henne) men när vi fotar varann blir det aldrig seriösa bilder, alltid konstiga grimaser och ansiktsuttryck :) Hehe.. På den här tycker Mulle Malin jag ser ut som en bebis, men det var väll kanske tanken? Eller?? :) Haha, jag har ju aldrig sagt att jag är normal.. Tror jag ;)



Puss och kram! :)

Publicerat: 2010-08-13 @ 17:03:00