Picknick time! Wet grass!

Jag måste bara säga va sött.. Jo, nå sött om sötisarna!!<333 Love, love, love, love, love!♥ Nikita sitter och har picknick i sitt hjul och har brett ut frön och massa annan mat i hjulet och sitter och knaprar, nu har hon gått ut ut hjulet och sitter och tvättar sig :) Ixo ligger ute i det blöta gräset och bara njuter av den friska härliga regnluften, var nyss ute och blötte ner mina fötter när jag var och gossa och busa med älsklingen :) En stor PÖZZ till mina älsklingar som är ♥♥♥bäst i hela världen!!!!♥♥♥ Självklart räknas lilla Smulan med!!♥<333 Miss you so!.. ♥'

Peace and Love!♥
//Lillkoppen ;)

Publicerat: 2010-08-08 @ 19:00:04


1 kommentarer
Postat av: claudia

ställ en fråga i min frågetund så får du en länkning! :D

2010-08-08 - 19:29:30 | URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: