Luleåkalaset!

For in med Malin till Luleå när hon skulle till jobbet, där vi 2 ungefär.. Sen gick jag och köpte glass (Magnum Gold) och sen gick jag till mammas jobb och satt och rita :) Sen gick vi till Luleåkalaset och det var skitmycket folk!! Jag köpte en blå sockervadd ;) Det fanns mat att köpa överallt och vars man än gick fans det mat!! Blev faktiskt hungrig av alla goda lukter :) Sen köpte jag glass igen, denna gång kulglass.. En av mina favoritblandningar: Saltlakrits, daim och noisettesås ;P Hihi :) Vi missade bussen så vi hade en timme tills nästa gick, suck! Då hade vi inget att göra så det blev lite snabbshopping men sen blev jag hungrig och då skulle vi äta på Max men det var skitlång kö så vi hade inte hunnit komma fram till kassam före bussen gick så då tänkte vi ta en hamburgare på korvgubben men det hann vi inte heller så jag fick gå hungrig, men sen när vi vänta på bussen tog jag en "Nöd-donut" ^^ Hehe.. köpte lite färska och riktigt goda Donuts :) Smaka väldigt gott! ;) Sen kom bussen till slut och för en stund sen kom jag hem och nu sitter jag här med ett glas Coca cola och vilar fossingarna ;)

    
Publicerat: 2010-08-05 @ 19:31:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: