Gäsp! Vad ska jag göra nu? :)

Ciao! Fortfarande lite seg, men det ska jag nog ändra på! ;) Nu har jag faktiskt ätit lunch och bytt om från särk till mjukiskläder :) Duktigt va? o.O Mjauu!! Något förslag på vad jag kan göra för nå kul? Eller något jag ska skriva om?? :) Kom igen, kom med förslag.. Ni kan maila mig också: --> [email protected] <-- :) Hihi ^^ I want your idea! ;) Ouch, min rygg! Ska nog sluta sitta med ryggen böjd som ett sär!! ;P Jaja, men mejla mig gärna, har tråkigt ;) See yaaa! :) Ses.. ;)

Publicerat: 2010-08-08 @ 14:41:30


1 kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Går int att kommentera dom två senaste inläggen :S



ah då, tror jag vet vem du mena =)

2010-08-08 - 16:11:05 | URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: