Cupcakes i ugnen :D

Hihi, nu är mina smarriga cupcakes i ugnen :D Mums, jag vill bara smaka dom.. Och dricka massa massa massa vatten och det tänker jag göra! Har ätit alldeles för mycket socker :S Usch, bara tanken på vad jag har ätit gör mig illamående.. Ni fattar, vatenbehov!! :) Ibland har jag ganska konstiga och plötsliga behov av saker.. Till exempel ibland bara måste måste måste jag ha socker, ibland något salt, eller vatten eller vad osm helst.. Fast det handlar inte bara om ätbara och drickbara saker ;) Hehe, vilket sär hon e tänker ni ^^ That's me! *pekar på sig själv* Haha! :) Hoppas Mulle snart är framme här hemma ;) :)

Publicerat: 2010-08-29 @ 15:30:55


1 kommentarer
Postat av: Emma

Yay, cupcakes! :D

2010-08-30 - 19:14:33 | URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: