1 AUGUSTI: ingen bloggläsardag??

Idag har min statistik varit väldigt dålig :( Jag vet inte varför, kanske folk inte gillar att läsa bloggar på Söndagar? :O Fast jag har ju inte alltid så här bad statistik bara för att det är Söndag.. Jaja, klockan är inte ens 4 än så det finns ett hopp om bättre statistik! ;)

Idag skulle jag in på träning.. Det var soligt och varmt och är fortfarande här i Boden, men så fort man kommer in till Luleå är det kallt och ingen sol alls nästan! Man kan aldrig lite på Luleås väder, träningen var inställd och det var vädrets fel som vanligt! :( Nikita är och gömmer sig här och där i mitt rum och Ixo ligger ute och myser, pözz på dom! :) Min Mullekopp slutar 4 tror jag så hon kommer väll hem på någon timme ;) Jag hoppas det går att bada senare och att Mulle vill följa med! :) Hon har inte badat en enda gång i sommar!! :mad: Inte ens på björknäsbadet (utomhus bad)! ;P Tänk om det är mitt fel, hon kanske inte vill bada med mig ;( Snyft, varför Mulle?? Varför?! Eller så finns det en annan anledning bakom.. Eeh, haken? Dörren? Nånting?! Men men.. Ska se om jag får i hop nå slags tips eller något ;) Tjingeling!! :)


Publicerat: 2010-08-01 @ 15:47:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: