Lilla Leo och brödrosten.. :O

Igår lånade jag Leo (Malins leopard gosedjur)..Han fick "sova borta" hos mig ^^ Hihi, jag vet men den är jättegullig!<3 Imorse gick jag in till Malin med Leo och skulle väcka Malin. Sen när vi skulle äta frukost så skulle vi rosta bröd. Malin hade satt i bröden men det tog jättelång tid och tillslut upptäckte hon att hon hade glömt sätta i sladden, haha ^^ Jag visste det men jag sa inget :) Sen satte vi ju förstås i sladden och efter en stund sa Malin: -Men dom här är ju klara och försökte få upp bröden genom att..Ööh, typ förstöra brödrosten. Då sa jag: -Det är möjligt men du kan ju inte försöra brödrosten, du måste vänta tills dom "poppar" upp. På brödrosten kan man ju ställa in hur "rostiga" dom ska bli och då såg jag att hon hade att på max och sa: -Dom här kommer ju inte gå att äta! Då sa hon: -Jo, du ska se att det blir bra..Hon tog en gaffel och peta upp dom och just då poppa dom andra upp, haha! Vi tittade på den hon hade tagit upp med gaffel den vär helt bränd och det hade bränt sönder ett hål i den! :D Juste, igår såg vi ju Välkommen Mrs. Doubtfire! Den var såååå rolig!! Haha, ska skriva om den sen ;)

Ha det bra nu små kottar!
Publicerat: 2010-04-17 @ 11:13:31


1 kommentarer
Postat av: Långkoppa, fetkoppa och tottkoppan

Hej Isabelle! Vi är dina fans från Göteborg, vi gillar din blogg och ditt smeknamn! Skriv mer om Mullekopp hon är en härlig quinna! Kram från P och E och pekeface:)

2010-04-25 - 17:47:15 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: