Här borde det stå en bra rubrik..

Hm, rubrik??

Kom inte på någon bra rubrik så..ja, ni ser. Jag vet jag har varit dålig på att skriva men men. Igår fanns det inget att se på Tv så jag satte på Djävulen bär Prada och åt godis :) Igår gjorde jag en ny header till bloggen men när jag skulle spara den så tryckte jag fel och allt försvann :( Synd! Det tog typ minst 4 timmar att göra den! Snyft snyft! :'( Idag gjorde jag en ny som kanske "dyker upp" någon dag. Vi får väll se men håll utkik ;) Idag så var det soligt så man var ju tvungen att vara ute, hihi ^^ Har varit på facen och läst lite bloggar + kollat tradera. Har blivit dålig på att lägga in bilder men jag lovar det kommer! Kanske skriver något mer idag, vi får se om jag har tid. Kanske sätter på någon film och sitter i mitt lilla "hus". Haha, jo alltså när vi köpte en ny tvättmaskin typ någon gång i slutet av mars så tog jag den för den var så stor att jag rymdes i den. Jag har "kladdat" (skrivit och ritat..) på väggarna och idag satte jag in en filt på "golvet" och massa kuddar. Hihi, det är mysigt där inne :D Jag tror det är dags att fixa till min lite smått misslyckade blogg någon dag men det är väll inte kris än. Förresten igår var jag på stan..På H&M köpte jag en kort liten vit kofta, en tunnika med blommor som är..jag vet inte vad jag ska kalla färgen kanske..något mot aprikos (typ) och en Hello Kitty Lip balm (gardeb PEAR) ;) H&M har ju alltid olika Hello Kitty saker och dom är ju olika ibland. Typ en gång var det randigt typ som en polkagris (det gilla jag) och så har det varit när hon var en ängel och djävul m.m. och just nu är det garden! Hihi, alla sakerna finns i grönt (garden pear) och rosa (garden strawberry). Jag har lip balm, 4 body splash, necessär/sminkväska och spegel :D Jag skulle köpa body lotion men dom var slut sålda! :'( Haha, imorgon börjar tyvärr skolan. Hade ett bra lov men ändå!

Se you soon!

Publicerat: 2010-04-11 @ 20:01:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: