Fixar på.. ;)

Håller på att fixar till bloggen.. Det var kul på Golf garden, roligare än jag trodde faktiskt. Det var inte bara mini golf vi körde utan mångkamp tror jag det hette, så det var massa annat också som pistolskytte, boul (stavning??), frisbee (stavning??), gevärskytte, basket, "slalom", "alfabetet" och nå mer.. hm, typ "tai-chi" eller nå sånt. När vi kom dit började vi med att äta. Jag valde hamburgare som dom flesta. Några valde tacos och några nuggets. Sen började vi.. I mitt lag var jag, Rosa och Fanny. Vi kom två! :) I present gav jag en necessär/sminkväska med en gott & blandat påse, en spegel, Lip Smacker, underbart doftande duschkräm, ett kort jag scrappa och ett diadem ;) Jag tror och hoppas hon gilla det.. Förresten, jag har ju inte hunnit fixa klart bloggisen men vad tycker ni om headern?? Hoppas ni gilla den.. Här kommer en bild.. Jag längtar till sommar och sol, gör ni ??



DEN HÄR BILDEN HAR JAG GJORT SÅ DU FÅR INTE KOPIERA!!!
Publicerat: 2010-04-26 @ 19:10:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: