Dagens..MINNE!!

Ännu en gång har LillKoppen lyckats komma på en ny dagens och denna gång minne (som ni ser). Så nu kommer ni få se bilder från härliga minnen jag har.

Först ut i Dagen Minne blir ett minne från när jag var i fjällen. Detta minnet är från när jag var på Naturrum och fotade massa gulliga djur ;D Eftersom att det här inte är som Dagens Bild så kanske ni får flera bilder ibland, men ibland bara en. Den enda bilden från Naturrum som ni har fått se var Fjällämmeln (fast det finns lite sånna bilder på headern) men här får ni en gullig bild på en renkalv:


Jag trodde verkligen inte att en renkalv var så där liten.. Det är nog svårt att förstå storleken på en bild men den är mycket mycket mindre än en hund. Vad ska vi säga.. Den är typ som en katt! :O (Nästan i alla fall)


Här har vi en.. Hermelin! En söt liten filur :)



Och här är ett fint lodjur.. En sånn sprang i slalombacken!! :O


Detta är en söt liten mink ;)


Och här är en gullig fjällräv som såg lite sur ut..


En gosig järv :)


En fjällhare.. Konstig bild jag vet men jag gillar närbilder^^


En till fjällämmel fast inte samma som den ni sett, denna är i hö ;)


Och sista bilden blir en liten och då menar jag liten vessla.. Jag har trott dom var mycket större men dom är ungefär lika små som hamstrar!! :)

Hope you like it!♥

Publicerat: 2010-04-30 @ 16:00:43


1 kommentarer
Postat av: Mulle

Så jävla härlig tjej du e :) rolig läääsning. Du e en köpp köpp köppis! Lycka till med dina tävlingar gusse, kanske du kränger hem något

2010-05-02 - 20:05:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: