Choklad kanin..

Hej, idag när jag vaknade gick jag och åt en banana fudge cupcake som jag bakade igår. Sen gick jag tillbaka till mitt rum och i min säng bland alla kuddar satt en chokladkanin! Mums, den var väldigt stor och god^^ Sen målade jag naglarna för igår tog jag bort mina lösnaglar så det såg inte så härligt ut. Förresten, jag kom på att när jag skrev att jag hade varit på stan och vad jag köpte så glömde jag att jag skulle skriva dit lösnaglarna (fransk manikyr!). Men men, ni kan ju få en bild på det om ni vill..Den här gången blev det halva ljusrosa och halva..chockrosa typ. Det skulle ni också kunna få bild på om ni vill. Blev ganska nöjd.

Glad Påsk!

Påsk bilder av mig :)
Publicerat: 2010-04-03 @ 12:41:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: